Hva skjedde med å leve i nuet?

Standard

 Så var det å skjønne hvordan man skal roe seg ned da…

Vært så rolig i hele dag, null stress liksom, og bare tatt det som det kommer, og faktisk en kort periode følte jeg jeg ikke hadde noe å gjøre…

Liksom følte jeg sleit med å finne noe å gjøre på nette…fikk til og med tid til å begynne å se igjennom gammal mail liksom…

Hadde ikke engang noe fornuftig å blogge om….

Følte faktisk jeg hadde fått gjort alt jeg har stresset med så mange dager…

Men så gikk det kansje litt lenge…og da mener jeg kansje 1 time…det er ikke mer som skal til…

Før jeg begynnte å kjenne uroen…kjenne på at tiden står stille…

Men en god vennine reddet meg ut av det dype sorte hullet, og jeg trasket bort til byen…

Brukte uroen til noe fornuftig 🙂

Fikk i meg 2 latte og en brus…begynner å bli rutine dette nå…nesten så de som jobber der vet hva jeg skal ha før jeg bestiller…

Det var kjempe koselig å være i byen med henne, det er altid koselig:)

Fikk gjort opp med den dårlig samvittigheten min for å ikke ha vært ute i det fine været…jeg rant nesten bort i sola 🙂

Var der nesten 3 timer,før jeg gikk hjem igjenn…

Nå er jeg så urolig at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal roe meg…eller jeg vet faktisk ikke…

Sjelven i henna, og bobler inni meg…hva er dt jeg stresser for?ingenting mer i dag jeg trenger å få gjort…

Mulig det var to dobbel latte som satt i gang det hele?…mye koffein på tom mage…

Eller så er det beskymringer for morgendagen?…

Hva skjedde med å leve her å nå?

Igjenn, som jeg har repitert så altfor mange ganger…så mange ord,så altfor lite tid!!

Redd jeg skal glemme å si alt jeg vil si i morra…redd tiden forsvinner over huet på meg, eller føler jeg må oppnå noe ved samtalen,eller jaaa…jeg vet ikke jeg assa…

Kansje bare piss nervøs:P er jo bare 2 uker sia sist, og var ikke sååå nervøs eller urolig som nå, når det var 4 uker mellom samtalene.

skriver ned stikkord på armen min,så jeg ikke skal glemme…for jeg klarer fint å glemme det hvis jeg skriver det på mobilen, OG DET MED ALARM PÅ!!!

jess da…..hva skal man ta seg til nå mon tro?….

spille gitar? neeeei…for sjelven, og liten lyst…

Håndarbeid? neeeei…hvertfall ikke lurt…fin motorikken er ute å kjører, og da ender det opp i total frustrasjon og sinne…

Nei,jeg finner vel på noe 😛

Ha en super fin dag videre, av det som er igjenn av dagen 🙂

Legg igjen en kommentar

