STILL PASSORDBESKYTTET YOU SAY?

Standard

 jupp you heard me!! jeg vil komme til å ha passord på enkelte inlegg på bloggen…

dette er litt av årsaken til at jeg byttet blogg, forde den gammle ble for offentlig, og jeg følte jeg ikke kunne være så åpen som jeg ønsket, samtidig som mye av det ville jeg dele…da måtte man velge enten eller…

så nå kan jeg velge å vrake…det meste blir offentlig, men hvertfall i starten, blir mine innerste tanker og detaljer om privatlivet mitt, passordbeskyttet…

er du interesert i å lese inlegget som er beskyttet, skal jeg med glede gi det til deg individuelt:)

er mange mange der ute jeg gledlig deler tankene mine med:) men det er også en del som ikke trenger å vite mer en de vet:) som sagt, det man ikke vet, har man ikke vondt av:) da snakker jeg selfølgelig om bekjente…

for de som er interesert, si i fra…dere finner vel en kreativ måte å nå frem på?:) jeg vet ikke hvordan det er med mail osv her…?…

vi møtes på midten:)

Legg igjen en kommentar

