Ser solen stå opp,gå ned,og opp igjenn…

Standard

 Gratulerer til Norge med OL gull i Håndball 😀

 

jeg husker ikke helt hvor jeg slaå i forigje innlegg…like ved dørterskelen før jeg dro t ei vennine også byen tror jeg…

Så det ble ikke en still kveld hjeme aleine å bare slappe av å se håndball kamp i soffan,også såve, for så å kose meg å slappe av i morgen…

haha…ting blir jo aldri som jeg planlegger…det burde jeg jo vite snart…

Men jeg valgte dette selv….jeg ville….jeg kjente at egentlig hadde jeg for mye uro til å vite hvordan jeg skulle prøve å slappe av…så istede for å slite og iritere meg over det hele kvelden, kunne jeg like godt ta uroen å bruke den til noe mer konstruktivt:P hahah jeg vet ikke om by’n er konstruktivt, men for meg var det det i kveld…Februar var sist jeg så natte live i byen…

kjørte på med alkohol, selvom jeg hadde tatt medisiner, men ga nå så fullstendig f!! ‘du må ikke blande alkohol med medisiner’ sier de alle, og jeg tror jo på dem,uten å vite konsekvensen…så nå ga jeg f, og tenkte kan kose meg med et par øl bare,og blir det no komplikasjoner utover kvelden, så vet jeg da…’at man ikke skal blande alkohol med medisiner’…men da hadde jeg visst hvorfor også!…

men det gikk veldig fint, stor koste meg!!! dro hjemover i halv 2 tiden, med Kim på øret, hele veien til jeg kom hjem…(var avtalen)….men jeg hadde jo kommet meg inn døren innen 01.45 kansje, og likevell så la ikke vi på t hverandre før klokken var 05:25 eller noe…lyst var det nå hvertfall ute, eller er det ute! kjempe koselig, men snev av dårlig samvittighet ovenfor kim som hadde flere avtaler senere i dag som krever at man hvertfall fungerer som et menneske…jeg har jo hele søndagen jeg nå…

hvertfall da, jeg føler meg jo temmelig ederu i skrivende øyeblikk, for det er jo faktisk snakk om en del timer siden siste øl…en time til så har jeg døgna, og jeg kjenner ikke på ubehaget før nå, for det er så nærme…

klokken er 06, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå…HEI DU DØGVILL, really dont miss u…jeg er ikke redd i forhold t alkohol å ta kvelds medisiner….men jeg tenker også at da sovner jeg nå, og sover kansje til 12 eller 13 hvis jeg er ekstra heldig…og da er vi i gang med å snu døgnet helt, og da er det ingen nåde…

så tenkter jeg, hmm, skal jeg bare kjempe å karre meg igjennom morgendagen, UTEN søvn?….jeg vet (desverre) jeg klarer det jævelig godt, men så gikk det opp for meg nå at det er 11 timer sidnen feil melding……(feil melding= hva faen er det skal frem til her a?:O )

samtidig så kjenner jeg meg seldig veldig sliten!!! UTSLITT liksom!! men legger jeg fra meg pcn, så våkner jeg ennå mer, men så tar bloggingen alle krefter og siste rest av noe som helst av kognitivitet….så da blir jeg for våken igjenn…eller for trøtt å sove bort dagen?…

 

nei helvete jeg kunne ønske alt ondt var borte!!!

jeg har så ufattelig mye mer å skrive å fortelle om, men er så sliten,at jeg ikke orker å blogge en stening mer!!

snakkes!

Legg igjen en kommentar

