Soverus?den beste rus?

Standard

såå mange ord…såå altfor liten tid….hva skal man si…hva skal man tenke….prioritere de viktigste tankene…hvordan velger man hva som er viktigst….

Puls kl 17:45 = 140

Et hav av følelser strømmer i meg…jeg klarer ikke å holde hodet over vann….

Fasaden jeg utgir meg for å være, er rolig…tålmodig…og høffelig….

Djevelen i meg jobber med no helt annet….Den er ikke ønsket i samfunnet…verken for de rundt meg, eller for meg selv…djevelen er fannget..

Tanker tanker tanker…..og atter tanker…surrer rundt i hodet mitt….

Alt og alle jeg må ta hensyn til….måtte huske å brette ned sjorte ermet mens jeg låsteopp døren og gikk ut…

….Fjernet alt i leiligheten som kunne hatt noe som helst anntydning til røyk eller lignende…

….. tok meg en røyk når jeg kom hjem i kveld, og lot askebegeret bli igjenn ute…men ikk elenge…greip sjans og mligheter og krefter da alt bø seg likt, til å hente det og sette det bort…sammen gjorde jeg med røyken i lomma…forsvant langt ned i en mørk skuff…med leighteren like etter…

men jeg må stoppe her….

Hvilepuls 00:30 – 108

jeg har surrett as usual, skulle jo ta S halv 1, og innsoving en time etter….det ville vært nå det….men nei da…jeg hadde visst tatt alt jeg..samtidig…

det går greit for en kveld eller 10, men

jeg kom på overskriten nå…

jeg vet ikke hvor mange sekunder jeg forsvinner om gangen…åpner øya igjenn til slutt, og alt ser ut som når jeg lukket dem…

Bilde på sjermen er krevende…kaster jeg et kjappt blikk på, tenker jeg bare ikke no for meg!! men det er ikke no med den skolen , jeg bare liher 🙂

helvete….må fulføre detta i morgen tror jeg….Jeg VET!! jeg prøver å analysere andre, men kansje mest seg selv…

Godt eksempel egentlig på hvordan tankene er i hodet mitt!! den ene settningen mindre forstålig og logisk enn den andre….begynner på en settning, men avlsutter noe helt annet…jaja..

ellers, resten av dette ufattelig krevende, mn korte inlegge er bevis på bivirkninger til S!  noe såååå sløvt?–slik gøler jeg det…husekr ikke hva jeg ville frem til engang npå..

sooooove!

Legg igjen en kommentar

