Gud Gi Meg Styrke?

Standard

SLITEN!!!

Da har Jeg spist middag med mamma og pappa,og mormor (fredag) og hatt dem på besøk i leiligheten min, med kaffe og kake, og hatt en ‘sen’ bursdagsfeiring, med mange fine gaver:) i går var en veldig stressende dag, og er vel et kapittel i seg selv, som jeg ikke orker å gå mer inn på…det var tydelig at jeg var sliten i går, siden jeg var helt i ørska en halv time etter inntak av meds…sikkelig i ørska liksom!! hvor du er usikker på om du synes det er deilig å være så ‘rusa’ eller om du synes det er skremmende å føle tap av kontroll….i går syntes jeg det var den beste følelsen i verden!!

Jeg sovnet i 3 tiden i natt, og var oppe å ikke gråt, halv 8 i dag…rydda mer, og vaska like greit hele leiligheten…-.-….skulle bare ta verandaen jeg, men så ble det hele leiligheten…det gjør jo ikke no…da ser man hvor lite støvsugeren tar opp:P

Fikk akk dusja før de sto på døren….kroppen gikk som en jojo, og jeg husker nesten ikke noe av de første minuttene…jeg oppfattet nesten ikke hva jeg åpnet av gaver i begynnelsen,for ting gikk så fort,og mamma stressa like mye som meg…men jeg fikk kjempe masse fint, så jeg litt senere 😛 sengesett – med pyntepute, symaskin faktisk (litt kult egentlig, selvom jeg ikke er helt ‘deeeer’ liksom…men tror jeg kan få nytte av den hvis jeg tar meg tid til det)..blomsterpotter/dekorativ skål i sånn ‘romantisk’ stil, capri joggebukse (som var helt perfekt!!) også hadde de med seg noen gaver jeg hadde fått før i sommer som sommergave etc, som jeg hadde fått når jeg var å ebsøkte dem,men ikke hadde mulighet å ta med meg hjem sist – en del tur ting som termos,og drikkeflaske,matboks og kjøleboks, og x antall bokser til oppbevaring av reste mat/div 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så var det kaffe og kaker, og prøve å hente igjenn pusten…Men, som jeg hvertfall kjente der å da, var at nå var jeg ikke psykisk stresset og sliten, jeg var bare fysisk stressa og sliten…kjennte det på kroppen liksom, men huet hadde  egentlig ganske greit…mye mulig forde ting gikk så fort at jeg ikke fikk det med meg…eller jeg fikk ikke tid til å bearbeide alle inntrykk…like greit:)

Jeg spiste til og med et kakestykke…et heeeelt kakestykke…(ok så var det nok under »gjennomsnitte»  men likevell, det var et stykke 🙂 )

spiste også en liten melon bit!….var så revet med når de først kom, at jeg sa jeg ville ha den andre halv delen av melonen hvis vi ikke spiste den nå..jeg ville vist også ha en hau med potetlomper mamma hadde laget i går…og en hau med hjemmelagde boller…(de kan fryses da så det er greit)…jeg stilte vel litt for positivt til »matlysten» og trodde virkelig at dette ville jeg!! eller?…nei, jeg har vel vokst fra det å si ja bare for å ikke såre dem?…herreguuud, er jo voksen nå, og jeg tørr å si nei! 😛 jeg vet de ikke hadde blitt lei seg! finnes værre ting i verden! nei, jeg tror nok det var det at jeg var så stressa, og gira og glemte å ‘slutte å flakse’ når de kom, så jeg trodde og følte nesten at alt som het psykiske problemer ikke eksisterte, og at jeg var like ‘normal’ som »nabon»…(ikke sikker på hvor normal alle mine naboer er:p)

OL sto på i bakgrunnen i dag, bare for å virkelig kjenne på ‘normal’ følelsen…kappgang er ikke akkuratt noe jeg intereserer meg intest for…:/ Og noen må fortelle dem at de må revurdere det de har på seg…..(nå fant jeg så klart ingen bra bilder på nett til å illustrer hva jeg mener..men har du sett det, så håper jeg du forstår…har du ingen anelse…da er du heldig)

Etter en liten stund med intens OL titting, både kappgang og sykkling, så begynnte vi å bære spisebordet mitt og stolene jeg hadde stående hos meg…vi bærte det i bilen, for jeg ville nesten kaste hele greia, forde jeg aldri »hadde tid’ til å legge det ut på finn, eller bare somla for mye, at jeg ville hive hele greia…men jeg tenkte jeg sku høre med mamma om hun ville ha det, just in case…hun fant en god grunn til å ville ha det, så vi bærte det ned og ut i bilen…

Klokken nærmest seg 15 eller noe, og jeg var egentlig så utslitt at jeg ikke skjønnte det selv…Alle var egentlig ganske tom for energi nå…hvorfor er det slik egentlig at vær gang jeg å mamma er sammen (borsett fra i går) så stresser vi så intenst??jeg stresser jo når de er hos meg, men hvem gjør ikke det når man skal vartte opp gjester?…men mamma har en heeeeelt spesiell egenskap til å stresse både seg sjelv, og andre…jeg prøvde å ta det så chill som overhode mulig for meg når de kom, og liksom tenkte vi kunne sitte å drikke litt kaffe og kansje åpne pakker litt sånn mens vi sitter i soffan liksom…men det kjedde jo ikke..det er ikke no kritikk til henne egentlig…det er egentlig litt morsomt..og litt søtt kansje..hun var så gira, nesten som en unge på juleaften..rakk liksom omtrent ikke åpne den ene gaven og oppfatte hva det var,før hun kom med neste…men hun mener ingenting vondt med det, det vet jeg, og det var jo egentlig bare hyggelig 🙂

Så det var ikke så rart vi alle var tom for krefter….fulgte dem ut i bilen, OG  jeg fikk sagt det jeg har sagt så mange ganger før til dem, uten suksse, men denne gangen fremmstilt heeeelt anderleds, og det virka som det kansje gikk inn denne gangen?

så nå er jg jææææævelig sliten egentlig og hadde roet mg ned,og pulsen en time senere var på 100 🙂 det kjennes ikke slik ut inni meg…men velger å stole på hva tallene sier, enn hva huet sier og føler…for jeg orker rett og seltt ikke 😦

Jeg håper ikke dette fremmsto som en dårlig dag eller noe negativt, for det er hvertfall ikke det jeg mener…i dag var en mye bedre dag enn i går, det sier jeg ærlig, og sjuler det ikke for foreldrene mine heller…men jeg er sliten nå…det har vært mye i det siste…eller de siste 3 mnd egentlig…nå må jeg hvile ut i morgen, slik at jeg kommer over siste kneika…finner nok energi til å gi alt jeg makter i innspurten til »slutt»…mandag til søndag neste uke (aka 6) dager, er alle full booket med små og store avtaler, men som alle krever sitt av meg…Neste mandag velger jeg å tro at er dagene ting skal begynne å roe seg…den dagen jeg endelig skal begynne å få ro..(20 august)…men sannheten er at da tror jeg huet vil jobbe mer enn den egentlig klarer nå…jobbe like mye som for 4 mnd siden da alt var som ja….men en dag om gangen, for komme meg igjennom denne uken som ennå ikke har begynnt:P

so much for peacefull boring lørdagskveld..:p stikk til vennine og slår av en prat..også trur jeg jeg vender hjemover litt senere da de skal på byen 😛 kansje få med siste »vinner» målet til norge i siste spille minutt? *krysser fingrene* HEIA NORGE I KVELD!!

snakkes da!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

