Hårklipp Nr 3 I År..

Standard

 Andre gang på 20 år, at jeg faktisk har vært 100% fornøyd med resultatene…

Dette er tredje gang bare i 2012 at jeg klipper meg…men første gangen, i april, var totalt misslykket, så store tiltak måtte til, og jeg klippet meg igjenn i Mai…Men så har jeg ikke vært mye hos frisøren på 20 år….kan love deg det er hvertfall ikke mer en 10 ganger…

Det er ikke ofte man er 100% fornøyd når man har klippet seg hos frisøren…99% kansje? men sjeldent 100%!!

 Må ærlig innrømme at jeg synes det er fryktelig dyrt å klippe seg..bare for at noen skal bruke et redskap du selv har hjemme i kjøkken skuffen, (og om ikke, får du tak i det til 50 kr på Clas Ohlsen) og fjerner noe som er ditt….skal jeg betale i dyre dommer for at noen tar noe som er mitt?…..det er frivillig, jeg vet, og man betaler jo for dems tid, og utdannelse….det er jo egentlig greit at frisører finnes der ute, men ja…skulle ønske prisene var litt lavere…

 Nå må jeg vel få ut fingern, og begynne å rydde og støvsuge osv, så det ser ut som det er et menneske som her, når jeg får besøk i morra..

Det er ikke så ille som jeg skal ha det til egentlig…er (nesten) alltid litt ryddig…slik at de gangene jeg får besøk, slipper jeg slite meg ut en uke før med å rydde og vaske etc…da kan jeg heller »slite» meg ut en dag før :p og desuten, det er jo ikke noe hyggelig å bo i rot…

Snakkes 🙂

Legg igjen en kommentar

