En Helt Spesiell Dag

Standard

 

I dag har vært en veldig rar dag….

Det har vært en god dag på så mange måter!

Jeg føler for første gang i historien kansje, at i dag har det vært akkuratt nok timer i døgnet….jeg føler jeg har fått gjort alt jeg ville oppnå i dag, og jeg har hatt tid til å slappe av også…jeg har liksom vært avslappet i dag…tatt en time om gangen, og lat være å bli stresset av det…

Jeg har fått klippet håret i dag…noe jeg trengte!

Jeg har vasket og tørket støv…vaska klær og rydda…selvom jeg ikke fikk vaska gulvene, og verandaen i dag, så er jeg fornøyd med innsatsen…

Jeg fikk også med meg nesten hele håndball kampen i dag…hvertfall de siste minuttene 🙂

Så egentlig har jeg hatt en veldig »normal» dag….jeg følte hvertfall den var ganske normal, såmm i forhold til hvordan dagene pleier å være…

 

Mens alt dette har foregått sånn gjevnt og trutt utover dagen, så har hodet verdt et helt annet sted…

Jeg hadde en veldig spesiell samtale med en jeg nylig har blitt kjent med….det var bare så uvirkelig, og godt, og vondt, og befriende at jeg har ikke nok ord…ingen ord som kan takke deg nok for dine godhet,forståelse og kunnskap…og hvor mye du gir av deg selv….

jeg har liksom ikke ord, og jeg vet egentlig nesten ikke hva jeg føler, får det bobler 1000 tanker og følelser sammtidig, så alt er egentlig bare en stor sky av følelser!

egentlig var jeg så satt ut av samtalen, at jeg hadde ikke tenkt å blogge i kveld, for jeg visste ikke hva jeg skulle si…vil si alt, vil ikke si noe, vil si det så fort, klarer ikke skrive det fort nok!

Så jeg slo meg egentlig til ro i 23 tiden, og satt på the middle og spiste litt potetgull som tilsvarte mine 3 måltider den dagen…

Ut av det blå så piper det i tlf min…etter midnatt…hmm tenkte jeg…

Tror du ikke jeg fikk verdens herligste melding av en vennine jeg er sååå utrolig glad i! jeg må innrømme at jeg tenkte nesten at hun hadde glemt meg, siden det er 3 månder siden vi så hverandre sist….men fikk bekreftet veldig klart og tydelig at det var ikke tilfelle<3…så utrolig godt det var å høre fra deg!! jeg tenker på deg hver dag!! jeg gjør faktisk det! og jeg mente hvert eneste ord jeg sa…du er verdt å kjempe for!! Jeg gleder meg masse til å besøke deg når dere har landet litt, i det lille huset i skogen 🙂

Fader heller, har i dag vært no sånn : la oss se hvor mye følelser du takler, før det renner over? dag…?

i såfall, jeg synes dere kunne spredd det litt beskjedent utover uka:P for det skjer så sjeldent, at når det først skjer, så renner det over i hode på meg uansett….blir så ‘tatt på senga’ eller rett og slett i sjokk…eller en tillstand jeg ikke vet ordet på…

Også skal jeg også tåle å høre alle de fine ordene dere sier?…what?!?! ….tror dere jeg er super women eller noe?….jeg skal klare å ta innover meg alt det dere sier, og bearbeide det etterpå…det er en tøff prosess!! som krever mye krefter!! men jeg smelter, og det er absolutt verdt den følelsessmessige berg-o-dal-banen!!

 

Nå må jeg sove tror jeg, slutte å tenke på dagen som har verdt, for ellers vil jeg ikke ha krefter til å klare morgendagen…

Sitter igjenn nå med den følelsen alle barn sitter med natten til 24 desember….eller natten før bursdagen dems…eller første skole dag…

nei…jeg er for fraværende fra den ‘virkelige verden’ akkuratt nå, så det er bare å avslutte!!

natta folkens!!

 

One response »

Legg igjen en kommentar

