1000 Ting Må Vente…

Standard

aaarrrrghhh!!! jeg har 1000 ting jeg vil gjøre…og det gjærne alt sammtidig!!! og helst i går!!!

nå har jeg presset psyken og kroppen sååå til de grader mot, og egentlig over, bristepunkte….det skal egentlig ikke være menneskelig mulig å presse kroppen så langt….

Nei, føkk it, jeg for være streng med meg selv, sette grenser (som er ett »nytt» ord for meg, fra og med i dag) og bite tenna hardt sammen, men ikke for hardt….og bare godta at jeg må sove nå…jeg mååå utsette de 1000 planene jeg har i huet…jeg kan ikke begynne på 1 nå, for jeg vet jeg ikke klarer å fullføre før jeg sovner av utmattelse, og da vokser frustrasjonen ennå mer, og aldri har frustrasjonen kommet godt med i noen sammenheng….-.-

Nå skal jeg prøve, jeg lover…å presse i meg no »mat»…eller altså mat er det vel egentlig ikke, men potetgull og sjokolade er på grensen til godtatt av kropp og sinn, og så skal jeg se en episode eller 3 av ‘The Middle’ til jeg sovner…(stille inn…) ikke sånn da…jeg våkner jo igjenn….tror jeg?…

 

2 responses »

Legg igjen en kommentar

