Trøtt, eller rusa?

Standard

Jeg er helt ødelagt i dag…..

Kvalm,svimmel, og ufattelig trøtt eller kansje »rusa»? det kjennes hvertfall som jeg er helt sykt ute å kjører….

Og i denne tilstanden, klarte jeg fanken å være med å trene litt på spenst i dag….jeg gikk i 10 min, også røyka jeg og satt ute i 20 min, før jeg vr med på hele gruppetimen etterpå…jeg er og var så i ørska under trening, at jeg så nesten ikke 2 meter forran meg…jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å få med meg alt instruktøren gjorde med vektene, for jeg er sikker på at jeg sovna stående….no joke!! satt i byen etterpå og spiste en soft-is og en cookie, og begynnte å føle meg mere opplagt, og tilstede….så gikk vi sånn kvart over 15 kansje, og da falt liksom hele kroppen sammen igjenn…lukket øynene i lengre perioder mens jeg gikk på vei hjem….kjøpte en kul Humor shorts og sparte 500kr på det, forde det er masse salg nå….spurte om frisør time, men de hadde ingen i dag…var innom matbutikken, husker ikke hva jeg kjøpte…ikke no spiselig tror jeg…også hjem…

helt merkelig nok, så husker jeg at jeg gjorde alt dette, men samtidig kjennes og føles det ikke slik ut….

Jeg føler meg svakere å svakere, det kjennes nesten ut som du dør sakte….kansje jeg gjør det? hadde ikke gjort noe nå….

resten av dagen nå, blir å ligge i senga, og bare få noen timer til å gå før jeg sovner som en liten baby ….skal sove før 24 i dag…

trenger masse god positiv energi til i morgen…skal besøke veninnen min på sannerud i morgen 🙂 ❤

 

nå ser jeg nesten ikke lengre hva jeg skriver, så nå slutter jeg 🙂

 

peace out

4 responses »

Legg igjen en kommentar

