De siste Dagene (Skvulp)

Standard

 Kommet hjem fra Skvup…

Noen stikkord for dagene som har vært:

– støl

– sliten

– gjerde

– veiduk

– rigging

Men jeg har kost meg som bare det:)

Jeg fikk endelig sett Hege Øversveen, noe jeg har venta på så alt for lenge….og det var verdt det 😀

er litt stas å vite jeg var med å rigge opp scene og div, slik at Hege faktisk kunne spille der 🙂

Jeg fikk sett Staut igjenn, men denne gangen fikk jeg med meg alt sammen!! og det så nærmt som det overhode mulig var lov…

Forresten, jeg fikk boken Hyper av Dorthe på Onsdag, og jeg har gledet meg sååå mye til å få lese den!!!

Jeg har begynnt nå, sakt men sikkert, og gleder meg til å lese mer 😀

Nå tar jeg kvelden, det er på tide!!!tidligste jeg har lagt meg på maaaange dager…kansje uker?….jeg vil sooooooovvveeee nååååååå!!!!

2 responses »

Legg igjen en kommentar

