Jeg Lever Ennå Jo…

Standard

image

Bare ett tørt punkt på hele kroppen, og det var øverst på shortsen…

 

Jeg lever ennå….

Om det er i beste vellgående, er jeg usikker på…

Når man har rigget scene og gjerder,og duker til gjerder, og bært x antall kilo og strukket x antall meter med kabler i 8 timer…

i….

Dette været….

Er det vel litt forstålelse for hvorfor jeg er sliten….?

Hele kroppen verker…psyken verker…

Og i morgen skal vi igjennom den samme »morroa» 🙂

Men vi skal …*krysser fingrene*…kose oss etter 8 lange timer, med no bra musikk som første dag på Skvulp:)

Staut, og Hege Øversveen er mine favoritter i morgen, og gleder meg 🙂 tror jeg :p

Selvom været er meldt grått, håper vi på mange musikkglade og blide folk forran scenen 🙂

Hadde vært koselig å føle og se at alt arbeidet er verdt det:)

Snakkes folkens!

2 responses »

Legg igjen en kommentar

