Sol

Standard

 

Utrolig nok etter 33 timer våken, er øya oppe ennå….

Jeg klarte å duppe av i en halv time i 09 tiden i dag tidelig, men var ikke mer en 30 min:(

Jeg er ferdig med sesong 3 av modern family:( må vente til september for nye episoder…

Jeg spilte gitar i 3 timer i dag…og jeg har vært i byen på kafe med en vennine:)

Jeg har til og med tatt meg tid og rå til å ta sol…18 deilige minutter:)

Så gikk jeg hjem igjenn, med et mellom stop på butikken…ja you heard me!!

Jeg kjøpte faktisk en banan i dag 😀

Jeg har så klart ikke spist den ennå….men tenkte jeg skulle spise den i morgen…

Jeg har faktisk…(desverre) ikke spist noe i dag ennå….jeg tror faktisk ikke jeg har spist en sjokolade rute engang…:/

Men likevell skal kroppen pushe og pushe…jeg kjente beina var helt gele på vei til byen i stad, og til og med når jeg lå stille å tok sol….

Jeg skulle egentlig prøve nå mens jeg var på butikken, å kjøpe no grønnsaker, og lage meg en salat…men…det var som om jeg ikke så noen ting når jeg var inne på butikken….akkuratt som alt forsvant, og alle hyller var tomme…

Maybe next time…

I morgen skal jeg til Gjøvik, og der skal jeg vel være noen dager fremover…

Torsdag-Fredag er det frivillig arbeid for Skvulp, musikk festival på Kapp…

Fredag kveld-Lørdag er det selve festivalen…

Søndag blir vel rydding….også hjem til leiligheten….OG DA!!!! DA ER DET INGEN PLANER PÅ EN STUND…..hvertfall på en uke…

Som jeg vet om hittil da^^

Nei…nå må jeg prøve få tvingt i meg no for, og egentlig legge meg:P

Peace out

2 responses »

Legg igjen en kommentar

