Sliten Av Å Være Døgnvill

Standard

Hjelp assa…..jeg får fanken ikke sove….jeg var oppe igjennom hele nattens lange sakte timer…og det etter å ha tatt innsovning….

ja kansje jeg kjempet litt i mot følelsen akk i 2 tiden, men smatidig, den var ikke sterk nok til å overvinne staheten min…

frem til kl 09:00 Tirsdag morgen har jeg vært oppe…jeg har sett på Modern family, og nærmer meg slutten av sesong 3:(

etter 9 om morran, begynnte jeg å kjenne meg utslit….endelig…men egentlig nesten litt seint…

Da lukket jeg øynene mine, og lot meg bli revet bort i drømme land…sakte….jeg følte jeg hjalp ‘en del av meg’ i den ‘virkelig verden’ med erfaring  fra natten, mens en ‘annen’ del av meg lærte meg noe nytt fra den ‘psykiske’ erfaringen jeg opplevde i natt….

jeg fikk lukket øya i 30 min kansje….det var gøtt….skulle gjærne gjort det i hele dag, men da ryker alle avtaler…

litt kjipern nå å ha avtale å møte noen etter 13:00…men samtidig, hadde jeg ikke hatt det, hadde jeg bare blitt liggene og snudd hele døgnet…

på tide å stå opp tror jeg, hive seg i dusjen, og prøve å våkne litt….dra til byen, ta en kaffe med vennine, kansje kjøpe no spennende og god mat for en gang skyld….også sove tidelig i dag….

crap jeg er sååååååå sliten nå!!!!:(  døgning er ikke sunt 😦

Legg igjen en kommentar

