Døgnvill

Standard

 blææææ 😦 våken ennå….04:00….

hvorfor?….jeg har jo tatt innsovning….men bare 2 av 4, for jeg tok de tidelig…i håp om at det ville virke litt tregere…..

noe det gjorde…

tydeligvis…

-.-

jeg må….eller jeg må kansje ikke….men jeg vill….

jeg vil sove..

tror jeg?…eller hva vil jeg?…hva skal jeg gjøre utover tirsdagen hvis jeg ikke sovner snart?…

jeg bør absolutt klare å få noen timer på øyet får 12…

ellers ingen store planer i morgen…bare tussle en liten tur igjennom byen…kaffe med vennina tror jeg….

hvis jeg ennå lever…

Legg igjen en kommentar

