Effektiv Mandag

Standard

 Tja…hva har vi gjort i dag mon tro?….

Faktisk, i dag har jeg gjort mye:)

Ok, så ble det ikke trening i dag, men jeg orket virkelig ikke, og det gjorde ikke de andre heller:p

Det var deilig å ha en dag heeeelt for meg selv:)

For første gang på alt for lenge…lengre enn jeg kan huske…kom jeg meg faktisk ut av sengen før 12…og det når jeg ikke trengte liksom…

Jeg ble endelig ferdig med den etterlengtete organiseringen av hyllene mine…nå er alt på stell..og litt til…

Jeg slo faktisk på TV’n i dag….det er nok flere mnd siden min tv har vært skrudd på…

Jeg hadde den bare på i bakgrunnen, og fikk med meg litt av OL, men jeg husker ikke hva jeg så:p

Jeg støvsuget igjenn….

Jeg tømte endelig oppvaskmaskinen….

Jeg var på butikken…ingen fornuftige kjøp var gjort i dag heller…

Nei så egentlig har jeg gjort mye,selvom det ser ut som lite:p

Merkelig nok fikk jeg også medisiner for en hel uke av hjemmesykepleieren i dag, sett bortifra den ene medisinen…

Det var vist noe nytt de hadde blit enig om, dps’n og dem imellom…

Jeg ser ikke helt logikken i det…de må jo fremdeles komme hver andre dag med de andre medisinene, så egentlig er det bare surr i huet mitt nå, og jeg forstår ikke helt…:/

Jadda……ellers var det vel egentlig ganske fint vær i dag, men jeg benyttet ikke sjansen eller muligheten til å gå ut å sole meg….

Håper ellers at alle dere der ute, syk eller frisk, har hatt en fin fin dag:)

peace out

Legg igjen en kommentar

