Sjå Sole:) En Helg Med Staut:)

Standard

 

tja…hva skal man si?….

Dro til Sør-Fron av alle steder i går….

Dro på Staut konsert på Rudi Gard….mobil kamera virket ikke, så bilder ble det dårlig med…

Av det jeg husker, var konserten bra 🙂 selvom jeg ikke fikk med meg så mye som jeg ønsket, men så skal jeg se Staut igjenn til neste helg:)

Var i seng 6….Sovnet rimilig fort…jeg husker når jeg la meg, den utrolig gode følelsen jeg følte av å kunne bare legge seg ned og kjenne at man sakte sovner…

Det er lenge siden jeg har følt det….enten har jeg sovnet av å se på film/tv serier på pc’n i sengen, til jeg ikke lengre klarer å følge med på handlingen….

Eller så har jeg tatt så mye innsovnings medisiner at jeg nesten ikke rekker puta før jeg forsvinner i en svak koma…

Men i går, selvom jeg tok innsovning, og var »brisen», rakk jeg puta lenge før jeg forsvant….og da nøt jeg tiden jeg lå der og kjente jeg ble trøttere og trøttere…gud for en deilig følelse…kansje ikke rart jeg sovnet uten hjelp av pc, når jeg hadde vært oppe i 21 timer, med litt innabors,og innsovning:p

Jeg våknet først ved 13 tiden av en telefon samtale jeg husker fint lite av…

På et eller anna vis, klarte jeg å sovne igjenn etter dette….og brå våknet ca 14:30 av vennina mi som var røyksjuk og sikkert ikke bare det:p

Det var helt rart å stå opp så sent for meg…jeg føler hele dagen er forsvunnet alt, nå er klokken nesten 19, og jeg har bare kommet meg hjem,og satt på en vask…snart på tide å legge seg igjenn:p

Selvom jeg har sovnet 5-6 tiden på morgen flere ganger, så klarer jeg altid å våkne før 12…men i dag hadde jeg faen ikke sjans:)

Jeg tror det har litt med at jeg kunne slappe av, forde jeg ikke var hjemme, og følte jeg måtte få noe ut av dagen og hadde ikke alle gjøremålene i hodet….og at jeg kom meg ikke no fortere hjem om jeg hadde stått opp noe tidligere, siden jeg skulle sitte på med en vennine, og da gikk det liksom litt mer på henne, og da viste jeg at hun ville komme til å vekke meg når vi skulle dra lell…

Jeg føler hvertfall det var slik jeg sov:)

Det var drit kladt når jeg la meg, så ullsokker,pysjbukse,t-sjorte,ulljakke med hette over,og lue og fleece pledd og dyna var godt rundt meg…

Utover den solfyllte morgenstunden, forsvant en sokk etter den andre, for det ble alt for varmt..

Må ærlig innrømme jeg er litt trøtt i trynet…litt sliten i dag…mest pga generell trøtthet, ikke alkohol..^^

Var kjempe flink å spiste 4 pølser i går…fra kl 15:00 til kl 03:00

Spiste også en pølse i dag rundt 15 tiden 🙂 *klapp på skulderen’ synes jeg fortjener det:)

Men så tok jeg heller ikke no medisiner siden 08 i går morres, til nå kl 18…så ikke rart jeg klarte lure i meg 5 pølser på 2 døgn…

Planene var, når jeg kom hjem, at jeg skulle slenge meg på soffan og se på OL og bare spise godis….Men så langt har jeg ennå ikke kommet..

Fy fanken hvor glad jeg er for at ryddet litt før jeg dro i går…jeg støvsuget,vasket badet,rydda stuen,rydda bort klær…ja jeg gjorde små ting, men med stor effekt 🙂 jeg må omsider tømme oppvaskmaskinen også….alt i sin tid…

Håper dere har hatt en fin helg? Det har hvertfall jeg…selvom jeg er jævelig utslitt, og totalt ødelagt:p jeg håper jeg klarer å rode meg ned nå noen dager, inntil torsdagen for da (i følge skvulp sjøl) er det frivilligheten som skal få kjørt seg, mens jeg og Kim rigger opp secener eller stoler og benker div til festival klare Totninger:)

Snakkes folkens! peace out!!

2 responses »

Legg igjen en kommentar

