Gjøviktur og beskymringer

Standard

Da er Jg på bussen til gjøvik…skal Være med bestevennen min:)
Vi skal gjøre cc utrygg..eller rike:P

I går var det full texas utenfor der jeg Bor…politi,hjemmetjenesten,og amBulanse…det hele var så mystisk forde de drev å styra nede i garasjen og ting virket ikke helt som en ‘normal’ utrykknings aksjon…

Men men…jeg fikk vel egentlig bare med meg at vedkommene var i live da til omsider kjørte sin vei ..

Sovnet 5 i natt…det var ikke noe gøy:(…opp litt over 9 i dag da hvertfall,og satte liksom igang dagen så godt som jeg fikk til…

Matlysten er helt på bånn og urovekkende fraværende:(…jeg begynner å bli litt beskymret…siden mandag morgen til ‘froKost’ i dag har jeg fått tvunget i meg nesten en hel sjokoladeplate og en halv potetgull pose og en 1 1/2 l pepsi maks….dette er ikke bra tror jeg?
Før kunne jeg spise alt det på en kveld…
Pantet flasker før jeg gikk til skyssstasjonen i dag…kjente nå at hele mage regionen lider…hard som stein og veldig tom:( jeg tenkte jeg skulle være flink å kjøpe Noe å spise og dekke mens jeg var der…men det er som hode og all fornuft låser seg når Jg går inn…ikke engang em sjokolade hadde Jg lyst på…det er ikke No gøy nå sjokolade og potetgull ikke smaker godt lenger:( jeg vet faktisk ikke hva jeg kan klare å tvinge i meg…for jeg vet faktisk ikke hva jeg liker lengre…det er som alt er smakløst eller smaker medisiner:(…..
Jeg har ikke vært svimmel el lignende på kjempe lenge..*bank i Bordet* men forsetter jeg slik frem tll fredag?…da kan jeg være sikker på kroppen sier i fra…det for faen meg være måte på hvor sta kroppen skal være….

Er dette en form for selvskading? En destruktiv handling? Sakte men sikkert bryte ned kroppen din? …Det er ikke bevist hvertfall…eller?…90 prosent er ubevist men det er 10 prosent som ‘liker’ det å…
Uff jeg tror jeg blir mer og mer gal for hver dag…haha. …

Noen med erfaring ang nedsatt matlyst?tips? Gjærne komme med ‘skremmende’ historier og egen erfaring ang tema…kansje noen klarer skremme meg Nok til at Jg vil spise.! 🙂

Ellers ringte skvulp i dag endelig…bare. for å bekrefte opprigging torsdag og fredag sa hun…fra 10..
Mer info ut uken…haha hvor har jeg hørt det før? ^-^

Nå er dt ikke lenge igjenn til jeg er i gjøvik,så runner av nå:)

Ha en forsatt knall dag:) ønsker alle det beste i livet:) klemmer til dere alle:)

One response »

Legg igjen en kommentar

