Not Sure I’m Dying Or Just Tired

Standard

 

Det er så sant!!

Jeg er så sliten, jeg vet nesten ikke om øya egentlig er oppe, eller om jeg sover…

Jeg føler alt jeg tar i detter ut av hendene mine..som om jeg ikke har muskler nok til å holde ‘tingen’ i hånden..

Når jeg reiser meg opp,eller går fra A til B, kjenner jeg hele kroppen vil gi opp…legge seg flat og gi opp….

Slik blir det når man får 7 mindre effektive timer med søvn på 2 døgn…og det med mye innabords…

Først på Torsdag, hvor jeg drakk mer en jeg hadde godt av…etterfulgt av 2 timer søvn..opp halv 8 om morgen

Fredagen forsetter og forsetter, og til slutt kl 05 ‘lørdag morgen’ var jeg i seng…det var nesten som å døgne to ganger på rad…

Ikke rart øyelåkka kjennes som stein,og magen er uvenn,og kroppen sliten….

Legen sier jeg har Pollen alargi, og jeg har fått antihistamin for det dagelig i noen mnd…øynene ble bedre å bedre, og jeg kjente ingen ubehag eller symptomer hele dagen og kvelden, som jeg gjorde før.

Men så har jeg vært på ferie,og da detter rutinene heeeelt ut, og glemmer å ta medisiner div..osv osv…

Jeg gikk litt over 1 uke kansje uten å ta allergi medisiner, og nå de siste 4 dagene, har jeg tatt dobbel dose, og kjørt på med øyedråper flere ganger om dagen….helt vanelig øyedråper for rennsing…

Men ingenting hjelper?….det er såå ubehageli, man føler øye snart detter ut, eller at hele nesa skal eksplodere eller noe…kløe og svie fra øyet sprer seg under,og over øyet,opp i pannen, ut i skinnet, in i nesen, og over på andre øyet noen ganger…

Jeg velger å tro på at dette også kan ha no med hvorfor jeg er så trøtt i dag…(for tiden)

2 responses »

Legg igjen en kommentar

