Siste dag som 19 år

Standard

Jaja…da har jeg jammen overlevd så langt….igjennom tykt og tynt…solskinn og i gråvær…rart å tenke på at jeg sånn ca har levd 1/4 av livet mitt nå…for nyte Min siste dag som tennåring,for i morgen er det ‘voksenlivet’ som venter….ikke at jeg ikke vet hvordan det føles alt,men i morgen blir det liksom offisielt hade til tennåringslivet og velkommen inn i voksenlivet..
Kansje tennårene er de Værste årene i ens liv,og kansje det betyr ting vil bli bedre from Now on?

Lov å håpe:)
Snakkes

One response »

  1. Woho. Vel, det er ikke akkurat så mye annerledes, for å si det sånn..Hvis du IKKE skriver i morgen, så gratulerer så masse med dagen. Finner jeg et innlegg, så kommer jeg selvsagt innom for å gratulere da også 🙂

Legg igjen en kommentar

