Frivillig @ Skvulp 2012

Standard

     

I går kveld fikk jeg endelig en mail fra skvulp 🙂

Jeg ble ønsket velkommen som frivillig i skvulp 2012 🙂

Jeg gleder meg masse masse 😀 Skal se Hege øversveen, og staut, lido lido, og vinni, og mye mer…

Blir opprigging, som jeg hadde skrevet som nr 1 på lista, for da er det minst stress (tror jeg ), da slipper jeg forholde meg til »publikum» og servering eller trivselsvakt…

da kan jeg nyte festivalen etter jobben er gjort 🙂

gleder meg masse, og skal jobbe i lag med Kim 🙂

Bloggen hans kan du besøke her 🙂

Legg igjen en kommentar

